tirsdag 19. januar 2010

Ny dag , nye muligheter!

Jeg har starta på 2 vogn tepper, venninden min skal ha tvillinger , så når jeg får vite om det blir jente eller gutt er planen å ha en blå eller rosa kant rundt + litt dilldall *Gleder meg til å få vite hva det er*:D


Her er et par votter jeg fikk av mamma til jul , ble så glad for de var så utrolig fine,
det er de første hun laget også, så måtte nesten legge de inn her :)




Ellers så går jeg og gleder meg veldig til sommeren , så har startet med å pynte litt med sommer motiver, hehe


Mens mamma sitter og leser ser ut som hun er ganske inni boka
*Flinke mamma*


3 kommentarer:

  1. Så koselig med en mor og datterblogg. Tror det er første gang jeg er innom her.
    Teppene blir jo helskjønne, kan tenke meg du gleder deg til å pynte med blått eller rosa, eller begge deler.

    SvarSlett
  2. Nei, jeg har jo vært her før, og sett de fine fuglene dine. *rødme*

    SvarSlett
  3. Vi synes det er koselig med besøk,hihi;-)
    Klem fra Anita:-)

    SvarSlett